Захист диплому

Захист пройшов успішно…10 хвилин тремтячого голосу і всі щасливі. Я рада що всі оцінили мою роботу, хоча я і не все зробила,що планувала, але зробила більше ніж потрібно на диплом спеціаліста…
Я дуже вдячна усім за підтримку та допомогу, це справді дуже відчувається і без ВАС, мої любі, нічого б не вийшло… а вийшло ось що..
і про НОВЕ ЖИТТЯ… життя вирує, мене чекають-не-дочекаються купа ідей, пропозоцій, нових постів а ще подушка:)

Дипломна робота на експозиції в Дубенському замку.
На фото: художник Ю.Рябов, директор.заповідника Л.Кічатий, мої батьки
24 серпня 2011 року.

16 thoughts on “Захист диплому

  1. zymova сказав:

    робота шикарна, і такого ще дійсно не бачила)) вітаю — молодчинка!
    одне лише питання — його реально будуть реставрувати вже не на малюнках?

  2. Іvan сказав:

    вітаю з успішним захистом – МОЛОДЕЦЬ!!!
    на жаль найкращі часи закінчились і тепер починаеться боротьба за виживання – бажаю успіхів!!!

  3. alvarust сказав:

    супер!!!!!!! ти учитель!)))) дети посмотрите вот на этот обьект)))браво!)цьомы)

  4. landike сказав:

    Йоли пали….. оце проектище…..
    Не то що я – на пхп наваяв програму для управління учбовим процесом в універі🙂 презентація була з Матлабом.. StateFlow – люблю діаграмки🙂

    ще раз вітаю🙂

    доречі.. знайомий темплейт…
    http://froggacuda.wordpress.com/2008/11/13/art-of-scrum-we-do-scrum-but/

  5. Yaroslav сказав:

    Щиро тебе вітаю, Олю, із захистом диплому!!! Тепер ти дипломований спеціаліст в галузі архітектури та реставрації!) Тепер ти, сподіваюсь, зможеш допомогти мені з проектом реставрації Клевані в майбутньому, далекому майбутньому?!)))

Залишити відповідь

