Одні ми…

ця ніч буде довга
на однині ми
я і думки
ми у світі одні
я і ти. я і ти. одні ми

я прихожу до тебе вночі.
я проникаю у сни.
а ми лише одні, просто на однині.
я прийду і сьогодні.
ми зовсім ніби і не самотні

ранок мій.
згадуй сни.
десь там були ми…такі не одні.
ми такі веселі, ми такі сумні.
ми на однині..такі

як просто ти читаєш думки
саме мої
мої одинокі думки.
Вони як одинокий подих в тишині
В тишині, в тишині..одні

я могла би писати пісні.
та не тобі, не тобі мої думки.
просто ми такі одні,
веселі завжди,
і сумні на однині.

One thought on “Одні ми…

Залишити відповідь

