“Я і друзі” – 2013 рік у фото #Підсумки_року

Завершується 2013ий – цікавий та насичений рік багатьма подіями, проектами, роботами! Та найбільша цінність це мої рідні та друзі, що завжди поруч! Дякую вам за цей рік!

В січні

В січні ми ГалУжНетили

виставка "Графічний Львів" у м.Тернопіль

В лютому: перша виставка у 2013му. Тернопіль

Також в лютому слухали вірші із збірки Оллі Перехрест

Також в лютому слухали вірші із збірки Оллі Перехрест

В березні: я оповернулася до каре!

В березні: я повернулася до каре!

в квітні

В квітні у нас появився Лоренц

У Квітні ми їздили у Будапешт.

А також ми їздили у Будапешт

В травні

В травні голосували за найкращого мікроблогера, що пише українською мовою

В травні ми вболівали за Фіолет на конкурсі

і вболівали за Фіолет на конкурсі

1-ше червня - найкращий концерт - ОЕ. м.Львів

Літо почалося з найкращого концерту – ОЕ. м.Львів

В червні я всіх запросила на ДубноТвівент

В червні я всіх запросила на ДубноТвівент

В липні ми їздили по фестивалях

В липні ми їздили по фестивалях, а ви?)

В серпні

В серпні я відпочивала

У вересні ми їздили в село

У вересні ми їздили в село

ходили на показ фільму "Іван Сила"

В жовтні ходили на показ фільму “Іван Сила”

В жовтні

а також в жовтні ми були на ТЕDx м.Івано-Франківськ

Ужгород

а виставка поїхала в Ужгород

листопад

В листопаді картини переїхали в Луцьк

Моршин

а я після виставки поїхала у відпустку в Моршин

грудень

В грудні ми творимо #Євромайдан

Залишити відповідь

