14 твітів про мою любов

  • без кохання люди стають злі, а злі люди стають ще зліші…бо не можуть визнати кохання=)
  • минулого року я так закохалася, що кудись вилетіли два місяці літа… буває)
  • ніколи не приховую, що я закохалася, але не всі мають силу це прийняти і витримати=)
  • десь з першого класу я постійно у стані закоханості… 6 років дитинства – це була найкраща пора!
  • боюся стану, коли немає що подарувати коханій людині…
  • колись на Купала із самого ранку я вибралася на гору, подивилася на сонце і загадала знайти хлопця….і понеслося=))
  • все особисте потрібно ховати від чужих людей. особливо язик за зубами. тоді всім буде набагато цікавіше=)
  • мій тато говорить: “Немає нічого вічного, тільки Любов”. І я йому вірю. Тато уособлення найбільшої любові.
  • Любов не є натхненням (для мене) це винагорода, яку мені важко прийняти і вчуся цьому все життя.
  • десь два роки тому дідусь приревнував бабусю, після її розповіді з молодих літ… не говорив з нею 2 дні.
  • Я робила два найбільших гріха “Продовжувала мертву любов” і “Вбила живу любов”. Так я сильна і від того дуже тендітна.
  • мене люблять музиканти, а я лише одного.
  • Любов – надійся на краще, готуйся до гіршого.
  • Якщо я подзвоню до бабусі і дідуся і привітаю їх з днем Валентина, вони скажуть: “Дякую!” =))

001

6 thoughts on “14 твітів про мою любов

  1. Олександр сказав:

    класно!)
    завжди наповнююсь позитивом, читаючи нові та старі дописи !)
    щиро вдячний тобі, Олю, за посмішки та радість 🙂

  2. mudry сказав:

    Знаєш, а такі пости це сповідь сповіді. На таке треба мати відвагу.
    Надзвичайно гарно!

Залишити відповідь

