Книги: Ніколи не їжте самі. Кейт Ферацці

4497_600

Цю книгу я підгледіла у @chorna_kiwka. Мені запам’яталася назва  і я, навіть,  придумала про що вона. Виявилося не зовсім так, а цікавіше…

По своїй природі я комунікабельна людина.Та в мене завжди були сумніви чи я все вірно роблю і не завжди я розуміла кінцеву мету спілкування з багатьма людьми. Ця книга пояснила мені самій мої власні дії, відкорегувала їх і надихнула і далі спілкуватися з людьми, цінувати кожного знаного і ще не знаного друга, безкорисно допомагати та підтримувати. Рекомендую усім, хто боїться вилізти із свого кокона близьких друзів.

Улюблені цитати:

  • «Цель – это мечта с конкретным сроком исполнения»
  • «за спрос не бьют в нос».
  • 1. Не занимайтесь пустой болтовней

2. Не сплетничайте
3. Не приходите в гости с пустыми руками
4. Не относитесь плохо к нижестоящим
5. Будьте искренними
6. Не переусердствуйте

  • «Но прежде всего будьте искренни с самим собой. Сколько времени вы готовы потратить на общение с людьми? Как много вы готовы им дать, прежде чем что-то получить взамен? Сколько у вас наставников? Для кого вы сами являетесь наставником?  Как вы хотите жить? Кого из людей вы хотели бы сделать частью своей жизни?»

2 thoughts on “Книги: Ніколи не їжте самі. Кейт Ферацці

  1. mudry сказав:

    Книга ця, до речі, на багатьох сайтах в аудіоформаті досТупна. Я власне так з нею перший раз ознайомився

Залишити відповідь

