Про лайки і злих людей

1Z2dCD3zD0O8XSFoKYfAdg

А я от ставлю лайки, бо якщо людина:
1. захотіла зробити фото
2. наважилася його викласти
3. знайшла час запостити фото

то це для неї важливо і вона очікує якоїсь, хоч мінімальної віддачі.
І якщо я вже дивлюся на це фото, то чому мені не приділити пів секунди на лайк?
А якщо дуже-дуже сподобалося, то коментую.
Кожна людина хоче визнання. Навіть не того, що воно робить, а того, що вона існує.
Інша справа, що я не завжди знаходжу час щоб спеціально переглянути фото людей.
І ще є момент, коли я не хочу “палитися”, що я дивлюся ці фото.

Це як з малими дітьми, вони малюють каряво і не професійно, але нормальні люди знають, що їх треба хвалити!
Всіх треба хвалити і тоді люди будуть “рости”.

І не дивуйтеся тепер чому всі ходять по вулицях такі злі та ображені🙂

mfYi8usGL0G7vSGfOaiHNA

ACAiwg6gUGq2KXKgqDEew GptXK3HjUiv4LtI3ctKmQ0j0lks78s0Ste1guNhzsqA
Я дійсно така дурепа?🙂

6 thoughts on “Про лайки і злих людей

  1. Andrii Lundiak сказав:

    Для мене лайки не мають цінності. Я сам виражаю захоплення коментами, і дуже ціную якщо в мою сторону теж приходять коменти. Я вважаю що лайкнути це легко, а що легко це прояв ліності і байдужості. А якщо написаний текст, це людині значить дійсно сподобалось, і вона хоче поділитись своїми враженнями, які явно більші ніж один клік мишкою.

    В житті, я людям не кажу пафосні речі, я не хвалю, але якщо говорю то говорю по суті, з метою зрозуміти, поділитись враженнями, вислухати чиїсь проблеми та радості, і якщо особливо це проблема якась, я завжди стараюсь найти вихід з ситуації. Бо слова “Я тебе розумію”, “Прийми мої співчуття” для мене пусті. Вони в мене в голові нічого не викликають.

    Загалом, про лайки я теж колись в себе на блозі писав. Якщо б так комусь стало цікаво, ласкаво прошу:
    http://landike.wordpress.com/2013/04/22/photo-vs-text/
    PS. Оля, якщо скажеш забрати лінку я заберу😉

  2. zymova сказав:

    лайкаю, якщо подобається, коментую, якщо хочеться щось сказати. але не обов’язково це якість світлини. головне що на ній і як.

  3. ML сказав:

    У злих та ображених є більш важливі причини на те, аніж відсутність лайку. Щодо теми, то суть лайку – подобається, якщо не подобається, то який сенс ставити лайк?

    • Ola_bilo4ka сказав:

      Суть в тому, що люди злі бо їх постійно недооцінюють та критикують, починаючи від батьків в дитинстві, далі вчителі, викладачі, потім на роботі… За допомогою соцмереж люди шукають мінімального визнання. І я про фото звичайні людські… можливо не зовсім художні, бо не всі мають чуття, смак, але всі стараються. Я про те, що людей треба цінувати, хоча би так – лайками.
      Загалом тема філософська, я старалася писати з гумором…не для того щоб всі почали лайкати все під ряд, а трохи задумалися чому ж всі такі злі?🙂

      • ML сказав:

        Ну, якщо говорити про філософію, то люди злі не через те, що їх недооцінюють, а через те, що вони не цінують себе. Якось так.
        Хоча це дуже умовне спрощення, бо причин злості є багато, як і самої злості – є різновидів достатньо🙂

Залишити відповідь

