Знайомтесь – наш коуч і натхненниця!

Diya-ua.com

Сьогодні знайомимо вас із коучем “Дії” – Людиною, що допомагатиме вашим ідеям стати реальністю. Ви ще вагаєтесь чи починати свою справу чи ні? Тоді ми йдемо до вас! 🙂

Image

Дія:

Займаюсь малобюджетним онлайн-маркетингом в компаніях, які виготовляють програмне забезпечення.

Натхнення:

Найчастіше натхнення черпаю з цілей. Починаючи кожну справу, я маю сама для себе дуже чітку відповідь на два питання: “Для чого я це роблю?” і “Чого я хочу досягнути?”. Але останнім часом я все більше люблю фразу однієї із моїх знайомих Ангеліни Оверчук: “Натхнення – це результат”, тому часто потрібно просто брати і робити, не задумуючись чи є натхнення чи ні.

Досягнення:

Серед тих проектів, які я вважаю для себе вдалими, можна назвати два: це більше 5 подій, створених разом із львівською командою TEDx, та організація разом із Олею Супрун DubnoTwEvent, який проходив минулого року. Останнім часом більше фокусуюсь, правда, на роботі. На разі з нею пов’язані основні…

View original post Ще 190 слів

Залишити відповідь

