Книги: Одної і тої самої. Тарас Прохасько.

Prohasko
Як бачите, по трохи поглинаю книжку за книжкою. Найчастіше читаю з айфона, але трапляється така халепа, що швидко сідає батарея, а попереду довга дорога в електричці. Що і стало тим знаком, щоб зайти у книгарню і купити паперову книгу. Одразу вирішила, що це має бути Прохасько, але що саме, я ще не знала. Переглянувши пару його книг вибрала “Одної і тої самої” .

Із перших сторінок я зрозуміла, що це саме те, що треба. У книзі я знайшла пояснення ситуації в країні, глобалене роз’яснення нас українців і дрібніші уточнення населення Франківської області. У цих розповідях я побачила багато характеристик, що співпадають із моїми родичами. Цікавим є факт, що Прохасько в деяких моментах передбачив майбутнє, зокрема Євромайдан. Загалом книжка дуже позитивна і заставляє посміхатися на кожній сторінці. Дивно, але я і не знала, що сучасна література може бути саме так написана.

А ще здивувала ціна книги, не так і дешево. Та давні знання кажуть, що прочитана книга є хорошим подарунком для друга. Чекаю на відгуки про книжку від подруги Іванки.

4 thoughts on “Книги: Одної і тої самої. Тарас Прохасько.

  1. Юрій сказав:

    В мене тяжкий досвід щодо української сучасної прози, особливо Ів.-Франківського феномену …
    Єдине, що осилив – це “Duty free” Оксани Форостиної … і то важко далось

Залишити відповідь

